Vážení zákazníci,

vítáme Vás na internetových stránkách městského rezervačního systému „Plzeňská vstupenka“, jehož prostřednictvím si můžete on-line rezervovat, objednat nebo přímo zakoupit vstupenky na kulturní a sportovní akce z nabídky tohoto rezervačního systému. V této sekci naleznete všechny potřebné informace, jakým způsobem je možné vstupenky prostřednictvím portálu „Plzeňská vstupenka“ on-line rezervovat, objednávat nebo přímo nakupovat.

JAK NAKUPOVAT

VYHLEDÁVÁNÍ AKCÍ

Na úvodní stránce portálu se vždy zobrazuje aktuální nabídka, která Vás upozorňuje na zajímavé akce. Akce podle druhu můžete vyhledávat přes navigaci Divadlo, Kino, Hudba, Festival, Sport, Děti a Ostatní. Dále lze akce vyhledávat nejen pomocí fulltextového a pokročilého vyhledávání, ale také označením konkrétního dne v kalendáři.

Kliknutím na termín Vámi vybrané akce se zobrazí sál, ze kterého je možné vybírat vstupenky do Vašeho virtuálního košíku.

MOŽNOSTI REZERVACE VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů rezervací, které městský rezervační systém „Plzeňská vstupenka“ pro internetové uživatele portálu nabízí.

Typy rezervací a jejich limity:

  • Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek

Vstupenky je možné rezervovat do 6 kalendářních dnů před termínem akce, rezervace je platná 1-3 dny.

  • Platba bankovním převodem v ČR – doručení vstupenek poštou po ČR – Cenné psaní

Vstupenky je možné rezervovat do 14 kalendářních dnů před konáním akce.

  • Platba bankovním převodem v ČR – eVstupenka

Vstupenky je možné rezervovat do 7 kalendářních dnů před konáním akce.

  • Platba na fakturu – eVstupenka

Vstupenky je možné rezervovat do 14 kalendářních dnů před konáním akce.

INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM ÚHRADY REZERVOVANÝCH VSTUPENEK

UPOZORNĚNÍ: V závěrečném kroku rezervace se zobrazí informace k platbě – číslo účtu pro platbu za rezervaci a variabilní symbol. Částka za rezervované vstupenky a manipulační poplatek (v případě zaslání vstupenek poštou na Vaši adresu) musí být přičtena na účet uvedený v závěrečném kroku rezervace do data platnosti rezervace. Po tomto datu bude neuhrazená rezervace automaticky zrušena. Doporučujeme platbu bankovním převodem provést ihned po rezervaci vstupenek.

  • Pokladna předprodeje

Při tomto způsobu rezervace vstupenky zaplatíte při jejich vyzvednutí na některém z prodejních míst rezervačního systému Plzeňská vstupenka, dle aktuálně zobrazeného seznamu.

  • Platba bankovním převodem v ČR

Tento typ úhrady rezervovaných vstupenek je možný pouze, pokud budete úhradu za vstupenky provádět prostřednictvím bank na území České republiky.

  • Platba na fakturu

Vstupenky je nutné uhradit do data platnosti rezervace na prodejním místě Centrální rezervační kanceláře (CRK). Po úhradě Vám bude vystavena faktura a zaslané vstupenky.

INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM DORUČENÍ  REZERVOVANÝCH VSTUPENEK

Osobní vyzvednutí vstupenek

V závěrečném kroku rezervace se zobrazí seznam prodejních míst, kde můžete rezervované vstupenky vyzvednout a zaplatit.

Doručení vstupenek poštou po ČR – Cenné psaní

Po přičtení částky za rezervované vstupenky a manipulační poplatek na účet uvedený v posledním kroku rezervace budou vstupenky odeslány na adresu uvedenou v rezervaci. Tento typ doručení můžete použít pro doručení vstupenek na adresu v rámci České republiky. Manipulační poplatek za doručení vstupenek na Vaši adresu činí 109 Kč.

eVstupenka

Pokud si zvolíte tento způsob doručení rezervovaných vstupenek, budete si moci po přičtení částky za vstupenky na účet uvedený v posledním kroku rezervace vytisknout vstupenky na své tiskárně. eVstupenky vytisknete ze sekce „Mé nákupy“, kterou najdete po Vašem přihlášení do "Můj Účet" na našem portálu. K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF (např. Adobe Acrobat Reader). Vstupenky je možné použít i v elektronické podobě – například v chytrém telefonu.

MOŽNOSTI OBJEDNÁNÍ VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů objednávek, které městský rezervační systém „Plzeňská vstupenka“ pro internetové uživatele portálu umožňuje.

TYPY OBJEDNÁVEK:

Na fakturu – doručení vstupenek poštou po ČR – Cenné psaní

Vstupenky je možné objednávat do 14 kalendářních dnů před konáním akce.

INFORMACE K JEDNOTLIVÝM ZPŮSOBŮM ÚHRADY OBJEDNÁVANÝCH VSTUPENEK

Na fakturu
Centrální rezervační kanceláří Vám bude vystavena a zaslána Výzva k zaplacení,
na základě těchto podkladů provedete úhradu vstupenek. Je nutné, aby částka
za objednávku byla přičtena na účet uvedený ve Výzvě k zaplacení do data její splatnosti. Při zadání objednávky uveďte prosím všechny potřebné fakturační údaje (Firmu, fakturační adresu, IČ, DIČ, kontakt) do kolonky VZKAZ PRO POŘADATELE.

Doručení vstupenek poštou po ČR – Cenné psaní
Po přičtení částky za rezervované vstupenky a manipulační poplatek na účet uvedený
v posledním kroku rezervace budou vstupenky odeslány na adresu uvedenou v rezervaci. Tento typ doručení můžete použít pro doručení vstupenek na adresu v rámci České republiky. Manipulační poplatek za doručení vstupenek na Vaši adresu činí 109 Kč.

MOŽNOSTI NÁKUPU VSTUPENEK

V této sekci naleznete seznam všech typů nákupu vstupenek, které městský rezervační systém „Plzeňská vstupenka“ pro internetové uživatele portálu umožňuje.

TYPY NÁKUPU VSTUPENEK:

  • Platba platební kartou online – doručení vstupenek poštou po ČR – Cenné psaní

Vstupenky je možné zakoupit do 10 kalendářních dnů před konáním akce.

  • Platba platební kartou online – eVstupenka

Vstupenky je možné zakoupit do 1 kalendářního dne před konáním akce.

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel akce nemusí podporovat všechny uvedené typy objednávek vstupenek. Každý typ objednávky vstupenek má pořadatelem individuálně nastaven limit,
do kdy je možné vstupenky tímto způsobem na rezervačním portále objednávat.

 Povolené typy objednávek s uvedeným způsobem doručení vstupenek
je vždy uveden přímo v sále vybrané akce společně s povolenými typy rezervací a nákupu.

Pokud je u dané akce překročen limit všech typů objednávek vstupenek, zobrazí se v sále akce informace o tom, že vstupenky již není možné rezervovat. V tomto případě již nebude možné vložit do virtuálního košíku další místa.

Po dokončení objednávky vstupenek se na obrazovce vždy zobrazí číslo a jméno objednávky.

Při doručení vstupenek poštou může být k ceně vstupenek připočítán manipulační poplatek za poštovné a balné. Tento poplatek se zobrazí při výběru vstupenek v sále dle zvoleného typu objednávky a doručení vstupenek.

INFORMACE K PLATBĚ BANKOVNÍ KARTOU ONLINE

Platba bankovní kartou online probíhá na základě platební brány ČSOB. Tato brána umožňuje přijímat bankovní karty VISA, VISA Electron, MasterCard
a Maestro při on-line transakcích postavených na standardu nazvaném 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do transakce. Hlavní výhodou platební brány je výrazné zvýšení bezpečnosti transakcí z hlediska všech zapojených stran – držitele karty, obchodníka, vydavatelské banky a zúčtující banky.

Jak platit vybrané vstupenky prostřednictvím platební karty on-line:

Po výběru vstupenek budete vyzváni k úhradě vstupenek prostřednictvím tlačítka ZAPLATIT. Po kliknutí na toto tlačítko Vás systém přesměruje na platební bránu ČSOB, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě, kterou budete vstupenky hradit (číslo a platnost karty, kontrolní kód – CVC 2,CVV2). Na této obrazovce uvidíte jméno obchodníka, kterému částku za vstupenky hradíte, částku za Vámi vybrané vstupenky a číslo objednávky.

Pokud využíváte zabezpečenou kartu v 3-D Security System, budete na následující stránce vyzváni k zadání hesla pro autorizaci platby po internetu.

Jestliže bude platba kartou v systému úspěšná, bude Vaší objednávce přiděleno identifikační číslo a automaticky budete přesměrováni zpět na rezervační portál, kde budete informováni o kladném výsledku. Následně budete mít možnost si vytisknout přehled vstupenek uhrazených bankovní kartou.

Pokud bude úhrada vstupenek neúspěšná, budete také automaticky přesměrováni zpět do rezervačního portálu, kde se zobrazí výsledek platby. Vámi vybrané vstupenky budou uvolněny z virtuálního košíku zpět do prodeje.

K nepotvrzení autorizace platby může dojít z následujících důvodů:

  • Omylem vyplněné špatné údaje o platební kartě,
  • V době platby nebyla na účtu zákazníka dostatečná hotovost k provedení platby,
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nezbytné obrátit se přímo na vydavatele karty – Vaši banku,
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – expirace, překročen limit, technický problém v autorizačním centru apod.

REGISTRACE

Registrace na rezervačním portálu je nepovinná v případě, že máte zájem o rezervaci vstupenek s následnou platbou na pokladně předprodeje (typ rezervace Pokladna předprodeje – osobní vyzvednutí vstupenek) nebo doručení vstupenek typem eVstupenka.

U doručení vstupenek na adresu je registrace povinná. Pokud registraci neprovedete před výběrem akce a vložením vstupenek do virtuálního košíku, budete k ní vyzváni během rezervace /objednávky /nákupu.

Výhodou registrace na rezervačním portále je následný přístup k rezervacím /objednávkám uživatele, které vytvořil prostřednictvím tohoto rezervačního portálu nebo které prostřednictvím tohoto rezervačního portálu zakoupil platební kartou on-line. Přehled rezervací, objednávek a zakoupených vstupenek zobrazíte přes MŮJ ÚČET.

Součástí registrace je i možnost zaškrtnutí volby „Souhlasím se zasíláním aktualit e-mailem“. Zde máte možnost vybrat si organizace a typy akcí, o kterých si přejete být pravidelně každý týden informováni. Takto Vám neunikne žádná premiéra a budete včas vědět o všech aktualitách nebo případných změnách, které mohou v programu nastat.

Postup při registraci:

  • Klikněte na záložku MŮJ ÚČET a následně na „Registrujte se“
  • Vyplňte všechny povinné údaje
  • Pokud chcete být informováni o všech novinkách rezervačního systému, zaškrtněte „Souhlasím se zasíláním aktualit e-mailem“. Následně se Vám rozbalí nabídka organizací a typy akcí. Automaticky je nastaven výběr celé nabídky. Jestliže nechcete být o akcích některé ze zobrazených organizací nebo typů akcí informováni, stačí daný parametr odškrtnout.
  • Potvrďte registraci kliknutím na tlačítko Registrovat
  • Při každém dalším nákupu nebo rezervaci vstupenek se pak přihlásíte do systému přes sekci Přihlášení vyplněním e-mailu a hesla.
  • Úpravy Vaší registrace provedete po přihlášení na portál kliknutím na odkaz
    „Úprava osobních údajů“.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Pro přihlášení na rezervační portál musíte zadávat e-mail a heslo ve stejném formátu,
jak bylo zadáno při registraci. Systém rozlišuje velká a malá písmena, ale i diakritiku.

ZAPOMENUTÉ HESLO

V případě, že zapomenete heslo pro přihlášení na rezervační portál, můžete využít možnosti zaslání hesla na emailovou adresu, která byla zadána při registraci. Zapomenuté heslo si vyžádáte přes ikonu MŮJ ÚČET viz ZASLAT ZAPOMENUTÉ HESLO.

POSTUP PŘI VÝBĚRU VSTUPENEK

Jakmile v nabídce zveřejněných akcí naleznete akci, o kterou máte zájem, kliknutím na její datum konání se dostanete do sálu této akce.

1. KROK – VÝBĚR MÍST

Kliknutím na Vámi vybrané volné místo ho vložíte do virtuálního košíku. Po vstupu do sálu naleznete pod názvem a termínem představení informace o cenových kategoriích a popis volných a obsazených míst. Kliknutím na tlačítko “Do košíku” vložíte Vámi vybrané vstupenky do košíku, který se Vám ihned zobrazí. Dostanete se tak do tzv. rekapitulace rezervace kde bude náhled na Vámi vybrané vstupenky, dále možnost výběru způsobu doručení vstupenek a způsobu úhrady.  V případě chybného výběru vstupenek je možné jednotlivé vstupenky z košíku odebrat tlačítkem “x”.

2. KROK – VYPLNĚNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

V tomto kroku je potřeba vyplnit osobní údaje. Pro rychlý nákup, u kterého není třeba mít zaregistrovaný účet stačí vyplnit jméno, příjmení, e-mail pro doručení eVstupenky a telefon.

V případě, že máte na našem webu již vytvořený účet, zadejte Váš e-mail a heslo. 
Pokud účet nemáte zaregistrovaný, v tomto kroku je možné registraci vytvořit.

Z jakého důvodu je dobré mít vytvořený účet? Po přihlášení ke svému účtu lze nahlédnout do sekce “Mé nákupy” kde se Vám zobrazí veškeré objednávky a rezervace, které jste vytvořili. V sekci “Můj účet’” lze také upravovat osobní údaje, například dodací adresu, která bude přednastavena pro odeslání cenného psaní (papírové formy eVstupenky). Zároveň je zde možnost vytisknout si Vaši eVstupenku, pokud ji nedohledáte ve Vašem e-mailu.

3. KROK – REZERVACE/ ÚHRADA VSTUPENEK

V tomto kroku dochází k dokončení rezervace, kdy Vám systém vygeneruje číslo rezervace, které je důležité pro další manipulaci s rezervovanými vstupenkami. Pro úhradu je potřeba “zaškrtnout” souhlas s obchodními podmínkami a kliknout na tlačítko “Pokračovat”. Následně se Vám zobrazí detailní informace o rezervaci a platební údaje potřebné
k provedení převodu, případně se Vám zobrazí platební brána, pokud se rozhodnete vstupenky hradit kartou on-line.

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel akce může mít nastaven individuálně limit počtu vstupenek, které je možné vložit v jedné transakci do virtuálního košíku.

MŮJ ÚČET

Mé nákupy

Registrovaný uživatel portálu Městského rezervačního systému „Plzeňská vstupenka“
má možnost přes ikonu MŮJ ÚČET v sekci MÉ NÁKUPY zobrazit si seznam svých rezervací/ objednávek, které prostřednictvím tohoto portálu vytvořil nebo které prostřednictvím tohoto portálu zakoupil platební kartou on-line. Lze dohledat jak stornované, tak proběhlé objednávky a rezervace.

U každé z jednotlivých rezervací či objednávek je možné rozkliknout detail dané objednávky vč. daňového dokladu, případně je zde možnost vytisknout eVstupenku (pokud jste při výběru vstupenek zadali způsob doručení eVstupenka).

K vytištění eVstupenky je nutný program umožňující tisk dokumentu ve formátu PDF
(např. Adobe Acrobat Reader).

Úprava údajů

V této sekci lze upravovat registrační a kontaktní údaje, případně vyplnit fakturační adresu. Po přihlášení do sekce MŮJ ÚČET lze změnit stávající heslo. 

UPOZORNĚNÍ: Pořadatel ani prodejce neodpovídá za žádné obtíže způsobené neoprávněným použitím či zkopírováním eVstupenky. eVstupenku je nutné uchovávat proti zneužití na bezpečném místě. Vstup na akci bude umožněn pouze na základě té eVstupenky, která projde kontrolním zařízením jako první. Při opětovném předložení eVstupenky nebo předložení její kopie nebude vstup na akci umožněn bez ohledu na to, kdo eVstupenku předloží.