Nejčastější dotazy

Už jste našli svůj zážitek? Kliknutím na ikonu „KOUPIT VSTUPENKY“ se dostanete na výběr míst – zobrazení sálu. Po označení vybraných míst se vstupenka uloží do vašeho virtuálního košíku. Poté kliknete na tlačítko „Do košíku“. 

V dalším kroku se Vám zobrazí rekapitulace rezervace, kde můžete zkontrolovat, zda jste vybrali správná místa.  V dalším kroku vybíráte typ úhrady a typ doručení vstupenky. V případě, že chcete zaplatit vstupenku online, můžete zvolit metodu platby kartou online či převodem.  Pro zaměstnance PMDP, a.s. je možnost úhrady skrze benefity Cafeteria.  

Dále je třeba vyplnit Osobní údaje pro tzv. „rychlý nákup“ případně se přihlásit do již vytvořeného účtu. Pro pokračování je třeba zakliknout souhlas s obchodními podmínkami a kliknout na „Pokračovat“. Více informací o možnostech platby naleznete v sekci “Jak nakupovat”.  

Pokud platba proběhla kartou online na platební bráně, přijdou eVstupenky vzápětí do emailu. V případě zaslání platby převodem může její zpracování trvat i tři pracovní dny. Následně vám přijde email s potvrzením o přijetí platby a zároveň i vaše eVstupenky.  

V případě, že své vstupenky neobdržíte zkuste se taktéž přihlásit do sekce „Můj účet“ na webu, kde jste vstupenky zakupoval. Pokud vstupenky nedohledáte ani v sekci Mé nákupy po přihlášení do osobního účtu, zavolejte nám na +420 277 012 677, případně napište e-mail na info@plzenskavstupenka.cz 

Samozřejmě. Naše dárkové poukazy v různých hodnotách najdete v sekci “Dárkové poukazy”. Je možné je použít online na všechny akce z naší nabídky. Jejich platnost je 12 měsíců od data nákupu.

Jednotlivé poukazy lze využít pouze on-line na našem webu Plzeňské vstupenky.  

Zkuste nejdříve prosím zkontrolovat Spam nebo Hromadnou poštu. Pokud své vstupenky nenajdete tam, otevřete si webové stránky, kde jste objednávku vytvořili, a přihlaste se do sekce “Můj účet“. Pokud si nepamatujete heslo, stačí kliknout na „Zaslat nové“ a heslo Vám poté přijde do emailu. Po přihlášení uvidíte svou objednávku a možnost vytisknout vstupenky. Není tam váš nákup uveden? Zavolejte nám, rádi Vám poradíme.

Většinou můžeme. Zavolejte nám a společně najdeme požadované představení a konkrétní místa vám zarezervujeme na tři dny.

S číslem rezervace pak stačí zajít na jakékoli prodejní místo a vstupenky tam zakoupit. Veškerá prodejní místa dohledáte v sekci “prodejní místa”.

Pokud je však termín představení v nejbližších dnech, nebo si pořadatel nepřeje vytvářet rezervace, nezbývá než zakoupit vstupenky rovnou online nebo na prodejním místě bez předchozí rezervace. 

Vždy je lepší mít eVstupenky vytisknuté a černobílá verze je naprosto dostačující. Urychlíte tím kontrolu při vstupu na akci. Pokud ale nemáte možnost tisku, stačí je ukázat i v mobilu. Uvaděč si poradí i s tím.

Bohužel nemáme. Vidíme v systému totéž, co Vy jako klient, a pokud je akce vyprodána, nemáme žádné vstupenky „navíc“. Věříme ale, že si z naší nabídky dokážete vybrat něco jiného.  

Vstupenky si můžete vyzvednout na libovolném prodejním místě v rámci sítě Colosseum Ticket a partnerských prodejen, není třeba si ho nikde volit předem. Na místě pak stačí sdělit číslo Vaší rezervace nebo objednávky. Seznam prodejních míst naleznete v sekci “Prodejní místa”.  

To vždy záleží na pořadateli. Pokud je sleva možná, zobrazí se vám v druhém kroku objednávky (v košíku) tlačítko „Vyberte si slevu“. Většinou slevy také uvádíme i v popisu samotné akce. Stačí kliknout a podívat se, jaké slevy jsou v nabídce. 

To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. V takovém případě nám pošlete svou žádost o duplikát do emailu info@plzenskavstupenka.cz. Zašlete také číslo objednávky a potvrzení o zaplacení. My zjistíme u pořadatele, zda opakovaný tisk povolí.  

Pokud ano, bude vám vytištěna znovu na stejné pokladně jako originál. Kopie bude  ale označena jako duplikát a pokud se na akci objeví i originální vstupenky, budou upřednostněny právě ty! Uvaděč v divadle totiž už nemá prostor řešit, proč byly vytištěny i duplikáty. Věděli jste, že vstupenka je cenina a podle toho je třeba s ní zacházet? 

O možnosti navrácení vstupného vždy rozhoduje pořadatel dané akce. Veškeré žádosti se posuzují individuálně a dle platných obchodních podmínek. V případě žádosti o storno nám prosím zašlete písemnou žádost na náš e-mail info@plzenskavstupenka.cz s odůvodněním, číslem Vašich vstupenek, číslem objednávky, názvem akce a datem konání.  

Danou žádost zašleme pořadateli ke schválení a na základě jeho stanoviska situaci dořešíme. Vždy je třeba nás kontaktovat, pokud možno s dostatečným předstihem před konáním akce, abychom mohli co nejrychleji požadavek posunout dále k pořadateli. Za jeho rozhodnutí však neručíme! 

Ano, ale v takovém případě je potřeba provést platbu převodem. Vytvořte si rezervaci s typem úhrady převodem, ale nehraďte ji. Následně nám zašlete do emailu info@plzenskavstupenka.cz  fakturační údaje a číslo rezervace a my vám vystavíme zálohovou fakturu.

Finální fakturu zašleme po úhradě na vyžádání nebo ji naleznete v sekci "Můj účet". U objednávek hrazených kartou online naleznete v sekci Můj účet účtenku, faktura se k nim nevytváří a nelze ji vystavit zpětně. 

V případě větší objednávky Vám můžeme zarezervovat vstupenky v rámci jedné faktury pouze my. Pokud se jedná například o vstupenky pro firmy, či školu, zašlete nám do e-mailu poptávku, tedy název akce, datum konání, počet vstupenek a taktéž popis míst o která máte zájem (cenová kategorie apod.) – případně nám prosím rovnou zašlete fakturační údaje.  

Hromadné objednávky vstupenek pro školy či firmy prosím směřujte na email info@plzenskavstupenka.cz. Rádi Vám poradíme a zarezervujeme vstupenky, následně vystavíme fakturu.  

Jedna možnost je vytvořit si více objednávek. Další možnost je nás kontaktovat telefonicky na +420 277 012 677 nebo emailem na info@plzenskavstupenka.cz a my vám vytvoříme rezervaci i na větší počet míst.

Ideálně, když nám na e-mail zašlete e-mail s žádostí  o hromadnou rezervaci s informacemi jako jsou název akce, místo konání a počet vstupenek o které máte zájem. Případně zašlete fakturační údaje.  

Takové představení je zahrnuto v jednom z předplatných, které pořadatel nabízí. Bohužel, vstupenky nelze zakoupit na zmíněné představení samostatně. Více informací dohledáte  v záložce “Předplatné’”, kde si můžete vybrat rovnou celý balíček akcí. 

Pokud obdržíte informaci od pořadatele, že představení, na které jste zakoupil vstupenky se zrušila či přesouvá a nevíte, jak s takovou informací naložit, napište nám e-mail na info@plzenskavstupenka.cz. S konkrétním pořadatelem tak ověříme možnost navrácení financí, případně výměny vstupenek.  

Do e-mailu nám, pokud možno vždy zašlete některý z identifikačních údajů, nejlépe číslo Vaší objednávky, název akce, datum konání a čísla Vašich vstupenek (11místné číslo na vstupence).